Välkommen!

Varmt välkommen till min blogg!
Detta är första gången jag driver en blogg så jag är inte den bästa på det. Hoppas att ni kan ha överseende med detta. För lite drygt ett år sedan upptäckte jag att jag har en stor passion för att baka och dekorera tårtor, cupcakes och andra bakverk. Så detta är vad denna blogg främst kommer att handla om, sen kanske det blir lite annat då och då men det märker vi.

Just nu håller jag på och förbereder en tårta till på lördag. Min pappa, hans käraste och hennes dotter ska ha 125 års fest tillsammans (50 + 50 + 25). Det ska vara en tårts med chokladbotten, vaniljcreme och hallonmousse. Det kan nog bli en bra kombination. Kommer lägga upp bilder på denna skapelse nästa vecka är planen...

Tänkte också att jag skulle visa några av de tårtor och cupcakes jag gjort hittills.
Hoppas de faller er i smaken!

//Sandra



Kommentarer
Postat av: Ebba

Va kul att du börjat blogga, jättefina bakverk=) Kram Ebba

2011-03-17 @ 17:27:06
Postat av: Carro

Åhhhh fina,fina golftårtan =) kommer kitty me upp mån tro? Pusss

2011-03-17 @ 21:02:29
Postat av: Carro

såg just att både weddingcaken o kitty va längst upp =) duktiga,duktiga du!!!

2011-03-17 @ 21:03:52
Postat av: Johanna Söderqvist

Din tårta va fantastiskt god. Det var den och maten som fick mest beröm efter festen ;) Kram

2011-03-24 @ 15:43:47
Postat av: Matilda

JA! Även den glutenfria va det absolut godaste någon gjort! Tack för den! Kram Matilda

2011-03-24 @ 19:42:24
Postat av: malin

shit va duktig du är sandra! kommer följa denna blogg för att se fler av dina fina bakverk! :) kram malin

2011-04-15 @ 16:19:00
URL: http://www.minbebis.com/blogg/malinsblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0