Jessicas & Mattias Bröllopstårta

Jessica och Mattis gifte sig den 2 april och på middagen skulle det bjudas på tårta.
Denna tårta fick jag äran att göra.

Tårtan skulle ha en klassisk prinsess-smak. Därför innehöll tårtan vaniljcreme, jordgubbar, vaniljgrädde.
Jag spacklade tårtan med vanilj-smörcreme och täckte med hemgjord sugarpaste. Tårtan dekorerades med vita rosor (gjorda i sugarpaste), och vita draperingar på kanterna.
Väl på plats dekorerades tårtställning med murgröna för att få in lite färg. Detta har jag tyvärr inga bilder på eftersom jag var tvungen att rusa iväg till kyrkan, kom dit tre minuter innan vigseln började : )

Hoppas att ni gillar vad ni ser!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0